Σύμβαση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Ιντραλοτ;



Αποδεικνύοντας και μάλιστα με τον πλέον περίτρανο τρόπο, ότι οι διακηρύξεις περί διαφάνειας στη δράση των εποπτευομένων από το κράτος φορέων και οργανισμών ήταν απλώς κορώνες για ιθαγενείς ψηφοφόρους μειωμένης αντίληψης και απευθυνόμενες σε ακροατήριο με άκρως ευήκοα ώτα, οι συναρμόδιοι υπουργοί κ.κ. Παπακωνσταντίνου και Γερουλάνος (οι οποίοι στο παρελθόν κατά τη θητεία τους ως στελέχη της αντιπολίτευσης διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους καταγγέλλοντας τις προηγούμενες διοικήσεις του ΟΠΑΠ για «σκανδαλώδη» διαχείριση, έλλειψη διαφάνειας και περιφρόνηση του θεσμού του κοινοβουλευτικού ελέγχου) αρνούνται να καλέσουν – υποχρεώσουν τη διοίκηση του ΟΠΑΠ να δώσει στη δημοσιότητα την παράταση-επέκταση της σύμβασης με την κοινοπραξία Ιντραλοτ.
Απαράδεκτο, πλην όμως απολύτως κατανοητό. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, το βασικό ένστικτο της αυτοσυντήρησης αναγκάζει, ακόμα και τους υπουργούς που έχουν ταχθεί να προάγουν το δημόσιο συμφέρον , να σταθμίζουν (και μάλιστα με αμιγώς προσωπικά κριτήρια) τα υπέρ και τα κατά των αποφάσεων και των ενεργειών των διοικήσεων των εποπτευομένων φορέων και οργανισμών.
Πολλώ δε μάλλον όταν στενοί συνεργάτες των υπουργών συμμετέχουν, πολλάκις αδρά αμειβόμενοι , στα ΔΣ, στις πάσης φύσεως και αντικειμένου επιτροπές και στα όργανα λήψης αποφάσεων.
Οι καιροί είναι πονηροί και οι «κακοτοπιές» πρέπει, στο μέτρο πάντοτε του δυνατού να αποφεύγονται…
Αφού λοιπόν δεν κατέστη εφικτό να συμβάλουμε, δια της αρθρογραφίας, στην πραγμάτωση της διαφάνειας στο δημόσιο βίο, αποφασίσαμε να συνδράμουμε, με ακόμη πιο καλόπιστο και εποικοδομητικό πνεύμα , παραθέτοντας νέα στοιχεία σχετικά με τα έργα και τις ημέρες της διοίκησης Σπανουδάκη στον ΟΠΑΠ.
Για τους κατέχοντες, έστω και σε στοιχειώδες επίπεδο, γνώσεις πληροφορικής και μηχανογράφησης, η σύνδεση ή/και διασύνδεση συστημάτων (hadrware and software) τρίτων κατασκευαστών με κεντρικό πληροφοριακό σύστημα της κοινοπραξίας της Ιντραλοτ (Lotos) είναι η μοναδική προϋπόθεση για την μετάβαση του ΟΠΑΠ σε οποιοδήποτε άλλο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα, ιδιοκτησίας τρίτου αναδόχου.
Κατά την πρόσφατη παράταση – επέκταση της σύμβασης, η διοίκηση του ΟΠΑΠ (από ανεπίτρεπτη άγνοια της διοίκησης και των εμπλεκομένων στελεχών της ή, ακόμα χειρότερα από πρόθεση) όχι μόνο έσπευσε να απαλλάξει πανηγυρικά της ήδη εξοφληθείσα επί τριετία κοινοπραξία της Ιντραλοτ από τη συγκεκριμένη υποχρέωση (και μάλιστα εν όψει του πανηγυρικά αναγγελθέντος διαγωνισμού για νέο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα), αλλά έσπευσε , ως μη όφειλε, να αναλάβει την υποχρέωση να εγγυηθεί και να διασφαλίσει τη συμφωνία και την εφαρμογή εκ μέρους του τρίτου κατασκευαστή (που τυχόν ήθελε προκύψει από τον διαγωνισμό) των τεχνικών και άλλων όρων της σύνδεσης/διασύνδεσης, ωσάν ο ΟΠΑΠ να μην είναι ο πελάτης, αλλά ένα software house.
Στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι πασίγνωστο ότι, δεδομένου και του μακροχρόνιου εναγκαλισμού του με την κοινοπραξία της Ιντραλοτ και τους πάσης πολιτικής ιδεολογίας διαχρονικά συνδικαλιζόμενους εργαζόμενους του (και τους πολιτικούς προϊσταμένους τους), ο ΟΠΑΠ ουδέποτε απέκτησε την απαιτούμενη υποδομή και την αναγκαία τεχνογνωσία, ούτε βέβαια προσωπικό κατάλληλο να εξασφαλίσει τη λειτουργική και μηχανογραφική αυτοδυναμία του. Κατά συνέπεια είναι απολύτως βέβαιο ότι :
Α) Παρότι έσπευσε να αναλάβει την υποχρέωση, ο ΟΠΑΠ δεν είναι, ούτε πρόκειται μελλοντικά να μπορέσει να βρεθεί , σε θέση να εγγυηθεί και να διασφαλίσει τη σύνδεση ή/και διασύνδεση συστημάτων τρίτων κατασκευαστών με το κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα της κοινοπραξίας της Ιντραλοτ.
Β) Με τη ρητή συγκατάθεση της διοίκησης του ΟΠΑΠ (η οποία μάλιστα επαίρεται για τις ενέργειές της) από 31/7/2010 και εντεύθεν η κοινοπραξία της Ινταλοτ απηλλάγη πανηγυρικά, οριστικά και προπάντων αζημίως από τη σχετική υποχρέωση της και δεν έχει κανένα απολύτως λόγο, ούτε βέβαια πλέον μπορεί να υποχρεωθεί με οποιονδήποτε τρόπο να συνδράμει στη μετάβαση του ΟΠΑΠ σε οποιοδήποτε άλλο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα τρίτου αναδόχου ή να διευκολύνει τον ΟΠΑΠ με οποιονδήποτε τρόπο άνευ ανταλλάγματος.
Το αντίθετο μπορεί κάλλιστα να συμβεί (και θα συμβεί), δεδομένου ότι η κοινοπραξία της Ιντραλοτ απέκτησε ,συμβατικά, το δικαίωμα να εγείρει κατά του ΟΠΑΠ ζητήματα εμπιστευτικότητας, ασφαλείας και ακεραιότητας του κεντρικού πληροφοριακού συστήματος, διακινδύνευσης των πνευματικών της δικαιωμάτων από ενδεχόμενη αυθαίρετη ή καθ’ υπέρβαση πρόσβαση τρίτων κατασκευαστών σε αυτό, μέχρι και δικαίωμα αποζημίωσης.
Ως ευλόγως υποψιασμένος, ερωτώ; Τι έχουν να μας απαντήσουν επ’ αυτού τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΠΑΠ (στο οποίο συμμετείχαν ως μέλη 3 δικηγόροι επιλογής των αρμόδιων υπουργών και συγκεκριμένα οι κυρίες Χατζή, Παπαδοπούλου και Σιαμάνη);
Πως κρίνουν και πως τεκμηριώνουν ή δικαιολογούν τη μεταστροφή της ως άνω συμβατικής υποχρέωσης σε βάρος του ΟΠΑΠ και της απαλλαγής της κοινοπραξίας της Ινρατοτ;
Ποιος και με ποια διαδικασία διασφάλισε ότι οι επιλεγείσες υπηρεσίες είναι όντως κατάλληλες να εξασφαλίσουν την μετάβαση και την απρόσκοπτη λειτουργία του ΟΠΑΠ εάν και όταν τελικά επιλεγεί διαφορετικός πάροχος λειτουργικού συστήματος, υπηρεσιών υποστήριξης και προμήθειας πάγιου εξοπλισμού;
Ποιος διαπραγματεύτηκε, για λογαριασμό του ΟΠΑΠ, τους ειδικότερους όρους της παράτασης, ποιος επιμελήθηκε την κατάρτιση της σχετικής πράξης και ποιος εισηγήθηκε στο Δ.Σ. την χορήγηση έγκρισης για την υπογραφή της;
Ποιος και με ποια διαδικασία αποτίμησε την επιμέρους και την συνολική αξία των υπηρεσιών που επιλέχθηκαν;
Τι έχετε να πείτε επ’ αυτού κ. Σπανουδάκη;
Θα πάρει θέση επιτέλους ο υπουργός κ. Γερουλάνος;
Γιατί το νέο συμβατικό κείμενο ποτέ δεν δόθηκε στην δημοσιότητα, παρά τις κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης για ανοικτή διακυβέρνηση, πλήρη διαφάνεια και ανάρτηση των συμβάσεων των εποπτευόμενων οργανισμών στο διαδίκτυο;
Πηγή: http://www.politis-gr.com/?p=9068
_____________________________________________
Από το 2012 οι σοβαρές ιδιωτικοποιήσεις
Ιδιώτες στα λαχεία, βιντεολότο και ιντερνετικό στοίχημα ενόψει...
Ομαλές λύσεις σε …  ανώμαλες καταστάσεις αναζητεί το υπουργικό  συμβούλιο, που συνεδριάζει την  Τρίτη για όλα τα καυτά μέτρα των επόμενων ημερών και μηνών: νέα κίνητρα για επενδύσεις στη χώρα μας, άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων, φοροδιαφυγή, αποκρατικοποιήσεις, αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας του δημοσίου και …τζόγος είναι τα  μείζονα θέματα που θα τεθούν στο τραπέζι.
Ουσιαστικά ξεκινά το μεγάλο παζάρι των συντεχνιών με την κυβέρνηση, για περισσότερα από 100 επαγγέλματα που ανοίγουν στον ανταγωνισμό, με «πρώτα» στη λίστα τους δικηγόρους, τους λογιστές, τους φαρμακοποιούς, αλλά κυρίως στον τουρισμό και στο λιανεμπόριο. Το ποια, πότε και πώς θα ανοίξουν θα οριστούν μέχρι το Μάρτιο, αλλά οι διαδικασίες και ο κοινωνικός διάλογος με τους ενδιαφερόμενους θα κρατήσει μέχρι το καλοκαίρι.
Μέχρι τέλος του  χρόνου όμως, θα πρέπει η κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει και τι θα κάνει στις αποκρατικοποιήσεις. H αρνητική χρηματιστηριακή συγκυρία καθιστά επιφυλακτικό το οικονομικό επιτελείο, που ρίχνει το βάρος στην αξιοποίηση των ακινήτων. «Ποντάρει πολλά» στο ενδιαφέρον τον Αράβων για καζίνο και μαρίνες στο Ελληνικό, με στόχο να εξασφαλίσει τα 5 από τα 7 δισ. που προϋπολογίζει ως έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις.
Στο παρασκήνιο, σύμφωνα  με πληροφορίες, δεν υπάρχει ομοφωνία, ούτε και διάθεση για ιδιωτικοποιήσεις επιχειρήσεων. Μόνο για τα κρατικά  λαχεία (που σήμερα αποτελούν αυτοτελή διεύθυνση του υπουργείου Οικονομικών  και σε μεγάλο βαθμό έχουν απαξιωθεί  λόγω της διάδοσης «σύγχρονων» μορφών τζόγου) διαφαίνεται η πρόθεση να πωληθούν σε ιδιώτες, εφόσον οι σύμβουλοι που θα προσλάβει το κράτος διαπιστώσουν πως υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον.
Να πούμε εδώ  ότι με νομοσχέδιο το υπουργείο Οικονομικών  θα ρυθμίζει την αγορά τυχερών παιγνίων και αφετέρου θα εισάγει το διαδικτυακό στοίχημα, τα βιντεολόττο και το ιπποδρομιακό στοίχημα. Στόχος του δημοσίου θα είναι να εισπράξει περί τα 700 εκατ. ευρώ με χορήγηση αδειών ιντερνετικού στοιχήματος αλλά και με παράλληλη διάθεση των τερματικών VTLS.
Αντιθέτως για τα «φιλέτα» και τις εισηγμένες στο χρηματιστήριο επιχειρήσεις (ΟΠΑΠ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΔΕΗ  κλπ), αλλά ακόμα και για τις  θεωρούμενες ως «προβληματικές» όπως η Λάρκο, δεν διαφαίνονται εξελίξεις  μέσα στο 2011, όποια και αν είναι  η εισήγηση των συμβούλων. Κατά ένα σκεπτικό που αναπτύσσεται, μπορεί η αποκρατικοποίησή τους να «ζεσταθεί» μετά το 2011, από το 2012 και μετά.
Έως τότε, και για  να βγουν τα νούμερα στο Μνημόνιο, στην κυβέρνηση οι συναρμόδιοι υπουργοί συμφωνούν στην εισπρακτική λογική της παραχώρησης ακινήτων του δημοσίου σε ιδιώτες. Και πάλι όμως, όχι για όλα. Φαίνεται πως όλοι βολεύονται στην προοπτική πως οι Άραβες επενδυτές από το Κατάρ θα μείνουν μέχρι τέλους στη διεκδίκηση της επένδυσης των 5 δισ. ευρώ για καζίνο και μαρίνα, ευελπιστώντας να μην «χαλάσει» κάτι, όπως συνέβη με τον Αστακό

Καλώς ήλθατε στο Sports-Performances.com

Καλώς ήλθατε στο Sports-Performances.com
Η Performance's ξεκίνησε στις αρχές τις δεκαετίας του '90 σαν γραφείο personal management. Ήταν το πρώτο γραφείο management από την Ελλάδα που πέτυχε και έκλεισε μεταγραφές ερασιτεχνικών, για εκείνα τα χρόνια, αθλημάτων στέλνοντας αθλητές του στο εξωτερικό μετά την διεθνή αποδοχή του νόμου BOSMAN. Μέσα στο πέρασμα του χρόνου καθιερώθηκε σαν ένα από τα κορυφαία γραφεία στην Ελλάδα εκπροσωπώντας και αντιπροσωπεύοντας έναν μεγάλο αριθμό Επαγγελματιών και Ερασιτεχνών Αθλητών – Προπονητών από την Ελλάδα και όχι μόνο. Συνεργάζεται με διαπιστευμένους agents –managers και Γραφεία από όλο τον κόσμο. H Performance's αποτελείται από ένα δυναμικό επιτελείο εξειδικευμένων επιστημόνων και έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει και να εξελίξει τις καριέρες από τα πρώτα βήματα μέχρι τον υψηλό πρωταθλητισμό. Προσφέροντας όλων των ειδών τις εξειδικευμένες παροχές οδηγεί τους συμβεβλημένους με αυτήν αθλητές στις καλύτερες των επιλογών. Έτσι συνεργαζόμενη με τους καλύτερους επιστήμονες –Ειδικούς παρέχει υπηρεσίες Προπονητικής , Αθλητιατρικής, αλλά και Διατροφικού , Ψυχολογικού τύπου καθώς και αυτές Νομικού αλλά και Aσφαλιστικού περιεχομένου. Η Performance's μπορεί να υπερηφανεύεται ότι μέσα στην διάρκεια του χρόνου έχει την δυνατότητα και τη γνώση να εξελίξει έναν αθλητή από Αρχάριο σε Πρωταθλητή.
Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης "O αριθμός κλήσης είναι 1114 και λειτουργεί Δευτέρα εως Παρασκευή απο τις 9:00 πμ εως τις 21:00 μμ. Η γραμμή βοήθειας είναι στελεχωμένη απο πλήρως εξεδικευμένο προσωπικό, (Κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους) ο στόχος του προγράμματος είναι η εν δυνάμει απεξάρτηση αυτών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα εθισμού στα τυχερά παιχνίδια